Skip to content Skip to navigation

Kamer van Koophandel

KVK: De verbindende schakel voor ondernemend Nederland

KVK is een bijzonder bedrijf, want het is zowel privaat als publiek. Wij bieden informatie, voorlichting en ondersteuning aan ondernemers bij de belangrijkste thema’s op ondernemersgebied. Onze wettelijke taken zijn gericht op het registreren, informeren en adviseren van ondernemers.

Organisatie

We zijn een landelijke organisatie met zo'n 1.400 medewerkers die oog hebben voor maatschappelijk belang. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Utrecht.

Niet alleen helpen we ondernemers hun dromen en ambities waar te maken. Zelf zijn we ook behoorlijk ambitieus. KVK wil namelijk de beste dienstverlener worden van de publieke sector. Het werken voor ondernemers zorgt voor veel dynamiek. Veranderen en vernieuwen is bij ons aan de orde van de dag. Een van onze uitdagingen is namelijk om in te blijven spelen op continue ontwikkelingen.

KVK is bezig met een grote digitale transitie. We worden steeds meer een online organisatie. We willen steeds verder digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers.

Diversiteit & inclusie

KVK ziet winst in een divers en inclusief personeelsbestand. Iedereen is welkom om bij KVK te werken, welke achtergrond, beperking of uitdaging je ook met je meebrengt. Wij kijken naar talent en geloven dat iedereen naar vermogen kan bijdragen aan KVK. Vanuit ons inclusieprogramma bouwen we daarom passende functies en bieden we extra ondersteuning aan medewerkers door middel van interne jobcoaching. Zie je een vacature op onze Werkenbij-site die je aanspreekt, maar voldoe je niet 100% aan de eisen omdat je bijvoorbeeld minder uren kunt/wilt werken of dat bepaalde taken niet binnen jouw mogelijkheden passen? Geef dan bij je sollicitatie aan dat je via het inclusieprogramma wilt solliciteren.

Voor meer informatie over KVK inclusief, neem contact op met Annemieke Visscher (coördinator KVK Inclusief).

Meet&Greet XXL West-Brabant 29 september 2020

Mijn organisatie werkt: Landelijk

Opmerkingen

Komende tijd komen er verschillende administratieve vacatures beschikbaar in regio's groot Amsterdam en Rotterdam. Wij zijn voor deze functies op zoek naar kandidaten met:

  • Werk- en denkniveau mbo3+
  • Minimaal 20 uur pw beschikbaar
  • Competenties nauwkeurigheid, kwaliteitsgerichtheid, klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, deskundigheid, betrouwbaarheid
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Contactgegevens

Regio:
Landelijk, Utrecht
Adres: Sint Jacobsstraat 300, 3511 BT te Utrecht